Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Κ. Γώγου

Εκείνο που φοβάμαι πιο πολύ
είναι μη γίνω “ποιητής”
Μην κλειστό στο δωμάτιο
ν’ αγναντεύω τη θάλασσα
κι απολησμονήσω.
Μην κλείσουνε τα ράμματα στις φλέβες μου
κι από θολές αναμνήσεις και ειδήσεις της ΕΡΤ
μαυρίζω χαρτιά και πλασάρω απόψεις.
Μη με αποδεχτεί η ράτσα που μας έλειωσε
για να με χρησιμοποιήσει.
Μη γίνουνε τα ουρλιαχτά μου μουρμούρισμα
για να κοιμίζω τους δικούς μου.
Μη μάθω μέτρο και τεχνική
και κλειστώ μέσα σε αυτά
για να με τραγουδήσουν.
Μην πάρω κιάλια για να φέρω πιο κοντά
τις δολιοφθορές που δεν θα παίρνω μέρος
μη με πιάσουν στην κούραση
παπάδες και ακαδημαϊκοί
και πουστέψω
Έχουν όλους τους τρόπους αυτοί
και την καθημερινότητα που συνηθίζεις
σκυλιά μας έχουν κάνει
να ντρεπόμαστε για την αργία
περήφανοι για την ανεργία
Έτσι είναι.
Μας περιμένουν στη γωνία
καλοί ψυχίατροι και κακοί αστυνόμοι.
Ο Μάρξ…
τον φοβάμαι
το μυαλό μου τον δρασκελάει και αυτόν
αυτοί οι αλήτες φταίνε
δεν μπορώ γαμώτο να τελειώσω αυτό το γραφτό
μπορεί…ε;…μίαν άλλη μέρα…

23 σχόλια:

Αλμύρα είπε...

H Κατερίνα είναι απ τις αγαπημένες μου, καλώς σε βρίσκω.

candy's τετραδιάκι είπε...

Mια ένσταση έχω μόνο!

Ε όχι και να συγκρίνονται οι Ψυχίατροι με τους μπάτσους!

:P

Απ την άλλη... Γώγου ήταν αυτή ότι γούσταρε έλεγε!

Αλητισσα είπε...

Αλμύρα,
καλώς όρισες!!!

Κάντι μου,
δυστυχώς η ίδια κοινωνία που έχει κακούς μπάτσους χρειάζεται καλούς ψυχιάτρους..
Μη σκίαζεσαι το μόνο σίγουρο είναι πως δε θα μείνεις χωρίς δουλειά!

candy's τετραδιάκι είπε...

Δουλειά θα έχω αλλά θα δουλεύω τζαπα όπως φαίνεται!

;)

Αλητισσα είπε...

Κάντι μου θα σου το πω απλά..
Τι να τα κάνεις τα λεφτά όταν δεν έχει μια!!

Αλητισσα είπε...

Λοιπόν εγώ απόψε κάνω babysitting τη μπεμπίτσα μας και κοιμάται τωρα δίπλα μου και μου κρατάει το δάχτυλο στο μικρούλι της το χεράκι και είμαι πολύ ευτυχισμένη!!!
Ασχετο βέβαια αλλά ήθελα να το πω!!

candy's τετραδιάκι είπε...

Aχου το μωρέ το μικρουλάκι :))))

candy's τετραδιάκι είπε...

Aχου το μωρέ το μικρουλάκι :))))

Αλητισσα είπε...

Σου λέω οτι αν μπορούσες να το δεις από μια μεριά θα ξετρελενόσουν!!

candy's τετραδιάκι είπε...

Nα μου την φιλησεις!!!!!

:)))))))))))))))))))

Αλητισσα είπε...

Αμε!! :)))

candy's τετραδιάκι είπε...

:**

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Η μπεμπίτσα είναι της αδελφής σου, της Καντούλας ή δική σου;
Έχω μπερδευτεί ο άνθρωπος μ’ αυτά που σκαρώνεις για να σώσεις την ψηχή σου!

Σου λέει κάτι το «μοναχός Αλήτιος»;

Τα ξέρω όλα Αλήτισσα, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν πρέπει να τα αποκαλύψω...

Αλητισσα είπε...

Η Μπεμπίτσα είναι της αδερφής μου Ασκαρ!
Εγώ είμαι μεγάλη πλεον για να τεκνοποιήσω..
Το πρόβλημα δεν είναι τι σκαρώνω εγώ για να σώσω την ψυχή μου αλλά τι σκαρώνει το βρώμικο μυαλό σου..

Riccie Finestra είπε...

καλώς σε βρίσκω και εγώ, εξαι-ρε-τι-κό το blog σου, το έχω "φάει" σήμερα κυριολεκτικά!!!
κατερίνα γώγου...δύσκολη...αληθινή...βαθιά ενδοσκοπική...
και φοβερή ηθοποιός μην ξεχνάμε, επειδή πολλοί την θυμούνται μόνο σαν ποιήτρια και λογοτέχνη...

Αλητισσα είπε...

Καλώς όρισες Τζόνι σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..
Τη Γωγου θα έλεγα πως την προτιμώ ως λογοτέχνη..

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Τελικά, της Καντούλας ήταν!

candy's τετραδιάκι είπε...

Πιο??? Το παιδί???

candy's τετραδιάκι είπε...

Αλητισσα συμφωνώ οτι η Γώγου ειναι προτιμότερη ως λογοτέχνης γιατι ως ηθοποιός δεν μας εδειψε και πολλά πράγματα!

;)

Αλητισσα είπε...

Το παιδί εδω, σ' αυτό το μπλογκ, είναι της αδερφής μου και μια μέρα θα σας πω για τη μικρή μας μπεμπιτσα, αλλά αυτό μια άλλη μέρα..
Το άλλο το παιδί ήταν του δεξιού ψάλτη..

candy's τετραδιάκι είπε...

Αριστερος ρε Αλήτισσα...

Έλεος είπαμε είμαι απο χωριό αλλα με δεξιούς δεν μπλέκω.. είναι λίγο κιτς!

;)

Αλητισσα είπε...

axaxaxa!!
Συγνώμη βρε Κάντι μου μπερδέυτηκα!!!
Πέφτω να κοιμηθώ λίγο μην τα γκρεμίσετε ολα μέχρι να ξυπνήσω!

candy's τετραδιάκι είπε...

Κοιμησου ήσυχη... είμαστε εμείς εδώ μην ανησυχείς!

χιχι!!

;)

Time found you lying motionless The definition of an old love was lying on the wooden floor of memory Each day you scribble a meaningful ins...