Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Ονειροτέκτονας..

Τα όνειρα είναι πυγολαμπίδες μικρές αυτόφωτες κουκίδες στο νυχτερινό ουρανό μας..
Τα κόβουμε και τα ράβουμε στα μέτρα μας σαν άλλοι ράφτες του αυτοκράτορα
τα χρωματίζουμε με τις ελπίδες μας και τα γυαλίζουμε με το πιο ακριβό λούστρο
για να φωτίζουν το σκοτάδι..
Παρακοιμήθηκα μου φαίνεται κι η άσκοπη συνήθεια μου έμεινε κουσούρι
θα μπορούσα να αυτοανακηρυχθώ ονειροτέκτονας..
Σε κάθε τόπο υπάρχει  ένας σαν εμένα
ονειροπαρμένος λέγεται στη γλώσσα των κυνικών
τρελός στη γλώσσα των λογικών..
Μάγος του τίποτα γελωτοποιός της λογικής,
θα έλεγα εγώ..
Μου πήρε χρόνο να αυτοπροσδιοριστώ
να πετάξω από πάνω μου τη ρετσινιά του διαφορετικού..
Μεγάλο πράγμα ο αυτοπροσδιορισμός,
μοιάζει με ναυτικό χάρτη,
χωρίς αυτόν κινδυνεύεις να χαθείς στο γαλάζιο
ή να χάσεις το σκαρί σου σε καμιά ξέρα..
Θυμάμαι πριν να χαράξω το χάρτη μου
χανόμουν συχνά,
τότε με κυρίευε ένας πανικός πως δε θα γύριζα ποτέ πίσω..
Τώρα που το σκέφτομαι γελάω,
γιατί ποτέ δεν είχα πατρίδα,
ούτε κάπου να γυρίσω..
Τελικά το μόνο σταθερό σημείο μου,
είναι αυτός, ο αυτοπροσδιορισμός,
πυξίδα και χάρτης μαζί..
Τώρα νιώθω περηφάνια
τον έχω στολίσει πάνω στο παλιό ράφι και τον καμαρώνω
κι όταν με ρωτούν για την ταυτότητα μου,
δε χρειάζεται πια να λέω τίποτα,
απλά δείχνω το πάντα ξεσκονισμένο ράφι ..
 Είναι σπουδαίο  που δε χρειάζεται πια να εξηγώ
κι ανακουφιστικό που δε χρειάζεται ν' αναρωτιέμαι
μα το πιο υπέροχο είναι  που μπορώ να φτιάχνω όνειρα χωρίς ενοχές..
Ονειροτέκτονας..

6 σχόλια:

Αλητισσα είπε...

Μερικές νύχτες, σε παίρνω αγκαλιά και ακουμπάω ξεδιάντροπα το δέρμα μου πάνω στο δικό σου,παραβιάζοντας τους όρους του συμβολαίου απομάκρυνσης μου..
Ονειροτέκονας της έλλειψης..

elix_geo είπε...

Και τι σημαίνει αυτοπροσδιορισμός;
Κενή έννοια.

Εκτός και αν αυτός είναι το ολοκλήρωμα των εικονων που έχουν οι άλλοι-μετά από δικά μας ερεθίσματα- για μας και μας τις δίνουν πίσω, φιλτραρισμένες από τα δικά τους βιώματα.

Ο μόνος προσδιορισμός του εαυτού μας είναι αυτός και είναι κίβδηλος, αν τον πεις αυτοπροσδιορισμό.

takis είπε...

Αυτό το ξεδιάντροπο αγγιγμα στο σχόλιο σου σε έσωσε ...
αλλιώς θα ειχα αρχίσει τις ερωτήσεις..

Αλητισσα είπε...

Καλώς ορίσατε Ελιξ..
Μα μόλις αυτορποσδιοριστήκατε ως μη αυτοπροσδιοριζόμενος..
Δεν είμαι σίγουρη τι είναι αληθινό και τι ψεύτικο, το ψάχνω χρόνια και να είστε σίγουρος αν βρω την απάντηση θα σας ενημερώσω..

Τάκη,
καταλαβαίνω την αδυναμία σου στα ξεδιάντροπα αγγίγματα, δεν ξέρω και κανένα να μην τα επιθυμεί..
Το θέμα βέβαια δεν είναι πόσοι τα επιθυμούν αλλά πόσοι τα απολαμβάνουν..

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Διάβασε ο μασώνος για "τέκτονες" κι έτρεξε μπας και βρει κανένα ψίχουλο ξεδιάντροπου αγγίγματος!

Πάντως ρε συ Αλητούλα, από πού διάολο τα βγάζεις αυτά που γράφεις;

Αλητισσα είπε...

Ωπα Ασκαρ μου χαλάρωσε, η χρήση της λέξης ουδεμία σχέση έχει με κανένα ιδεολογικό κίνημα, σου παραθέτω το λήμμα του λεξικου:"[λόγ. < αρχ. τέκτων, αιτ. -ονα `ξυλουργός, τεχνίτης"..
Απλά δεν μπορούσα να βρω κανένα άλλο συνδυασμό λέξεων που να περιγράψει αυτό που είχα στο μυαλό μου..

Time found you lying motionless The definition of an old love was lying on the wooden floor of memory Each day you scribble a meaningful ins...